Business To Women – B2W Fesztivál Budapesten

A legfrissebb felmérések szerint, ha a márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el.

Mi is meghívást kaptunk az első olyan konferenciára, ahol a nők, női célcsoportok kerültek fókuszba. Azok a cégek, cégvezetők, szolgáltatók, webshop tulajdonosok, vállalkozók, akiknek fontosak a nők, mint vásárlóerő, akik nőknek szolgáltatnak, azoknak ott volt a helyük szeptember végén a B2W fesztiválon a Lurdyban.

Magyarország első ilyen fesztivált Pálfi Éva, a Stílusakadémia tulajdonosa álmodta és szervezte meg csapatával. A B2W Fesztivál célja az, hogy

“hiteles, valós, minőségi és felelős marketingkommunikációt hozzon létre példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével úgy, hogy a fókuszban a női célpiac áll.”

Eljött az ideje annak, hogy felismerjük, milyen nagy vásárlói réteget tesznek ki a nők és, hogy velük máshogy kell kommunikálni, mint férfitársainkkal. Illetve lehet ugyanúgy is, de akkor sajnos a siker elmarad.

Hogy miért  foglalkozunk ezzel a témával? Mellékesnek tűnhet, de egyáltalán nem az. Gondolj csak bele abba, hogy épp egy nagyon fontos kampányra készülsz, mert igazából ettől függ az éves bevételed nagy százaléka. Korrekt szavakkal írod meg a sales oldalad, és a közösségi médiában megjelenő hirdetéseid szövegeit. A hirdetések célzását szépen beállítod férfiakra és nőkre is, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Az eredményekből pedig az derül ki, hogy a nőket teljesen hidegen hagyják a hirdetéseid… holott lehet, hogy a termékeid megvásárlásánál inkább ők lesznek a döntéshozók. Hol csúszhatott el a dolog? Ez nem apró botlás, ettől sok pénz függ.

A 21. századi nő építi karrierjét, vezet a háztartást, neveli a gyermekeit  – közülük 41% mindezt egyedül teszi -, 82%-ban a nők a fő döntéshozók ha a család vásárlásra készül, és egyébként is sokat és sokszor vásárol.

Cégvezetőként, vállalkozóként életbevágó, hogy tudj stratégiában gondolkodni olyan szakemberekkel, akik a kivitelezésekben segítségedre lesznek. Az e17 Online Marketing Lab csapata nap, mint nap azon dolgozik, hogy a klasszikus piackutatásban, digitális analitikában, brandingben, design gondolkodásban, kampánytervezésben, tartalom előállításban segítse a vállalkozókat, a cégeket.

Bizonyára már te is észrevetted, hogy mennyire fontos a szegmentálás, hogy tudj női célpiacot meghatározni, legyen a cégednek pozicionálása, legyen targetálás, mert ezzel az online marketing eszközökkel hatékonyabban és eredményesebben tudod a termékeiddel, szolgáltatásaiddal kiszolgálni a nőket. Bizonyára már azt is megfigyelted, hogy ha így dolgozol, akkor jobb lesz vevőiddel a kommunikációd, kifinomultabb lesz a stílusod és erősebb pozicionálást, kampányokat tudsz tervezni.

Ha ez most még sem így van a cégedben, akkor se búsulj, mert mi tudjuk, hogy éppen elég nehéz feladat egy cég vezetése anélkül is, hogy mi most jövünk itt ezekkel az “online marketing eszközökkel”, meg, hogy “ugye használod ezeket”, meg “női célcsoport”, meg “nőkkel kommunikálni”… Mi tudjuk, hogy neked most is épp a céged operatív feladataival kellene foglalkozni, ehelyett itt olvasod a cikkünket.

Egy új kampányon töröd éppen a fejed, de nincs időd igazán arra, hogy kitaláld és le is vezényeld? És akkor a közösségi média marketingedről még nem is beszéltünk? Vedd igénybe az e17 Online Marketing Lab Csapatának szakértelmét és kérj tőlünk árajánlatot!