Mennyire fontos az első benyomás? Nagyon.

Ha a fenti állítással egyetért, kérjen árajánlatot arculattervezésre, webdesignra!

Árajánlatot kérek

e17 Online Marketing Lab Ügynökség

Miért az e17 Online Marketing Lab?

Mert mi értünk hozzá!

Mi vagyunk az Ön ideális online marketing ügynöksége, amennyiben használható, gyorsan megtérülő ötletekre van szüksége, hatékony közösségi média jelenlétet szeretne, célorientált kreatív megvalósítással, naprakész tudással, meglepetések nélkül, garanciával.

Az e17 Online Marketing Lab, egy online marketing manufaktúra. Az ügyféllel mi magunk tartjuk a kapcsolatot, mi magunk tervezzük meg és kivitelezzük a munkákat. Így tudjuk kézben tartani a feladatokat úgy, hogy nem veszik el az ügyfelekkel való személyes kapcsolat sem. Gyorsan és rugalmasan tudunk reagálni a folyamatosan változó online világ rezdüléseire.

Ügynökségeknek

  Elsősorban offline marketinggel foglalkozik az ügynökség? Nincs a csapatban online marketing specialista?  Besegítünk az online kampányokba! Csak egy kampányról lenne szó? Nem probléma, szívesen becsatlakozunk az adott kampányba, ahol

Alapítványoknak

  Miért a Közhasznú szervezetek?   „Mert fontos számunkra az, amit a Civil szervezetek tesznek a közösségért.”      Az Alapítványok és a Non Profit szervezetek egy speciális, érzékeny terület.

Tanácsadás

Gyakran szembesülünk azzal a pillanattal, amikor tudjuk, hogy valami újító megoldás mozdítaná legjobban előre a vállalkozásunkat, vagy szervezetünket.    Ilyenkor a legjobb, ha a Tanácsadás szolgáltatásunkat választja, mert    ♦ érezzük,

Szolgáltatások

Teljeskörű megoldásokat kínálunk a kreatív ötletektől az összetett online megvalósításig. Kérje tanácsainkat ahhoz, hogy ügyfélközpontúan, marketing szemlélettel segítsünk Önnek online jelenlétéhez. Megoldásaink és módszereink az Ön cégének piaci céljait szolgálják.

Rajzoljunk hegyet a Chart-ra!

Egy jól kitalált és megfelelően előkészített kampány csodákat tehet és komoly látogatottságot generálhat a weboldalunkra. Gondolom azt nem kell részletezni, hogy ha a weboldalunkon keresztül értékesítünk ez milyen fontos lehet. A képen látható eredmény a 2018-as Brown Friday (részleteket itt találod) kampányunkkal értül el, amit a magyar ferences rend megbízásából készítettünk. Hogyan épül fel a jó kampány? Természetesen egy jó ötlettel indítunk, amire fel lehet építeni a kampány elemeit. Jól meg kell határozni a célközönséget, hogy a megfelelő üzenetet tudjuk...

Tovább

Brown Friday

Az „Egytál” program (részletekért kattints ide) egyik eleme a Brown Friday kampány. A Brown Friday lényege, hogy reflektál a Black Friday őrületére a ferences humorral. A Brown Friday-ben a Brown a ferences szerzetesek jellegzetes barna habitusára utan.   Hogyan keletkezett a Brown Friday ötlete?     A feladatunk alapvetően az „Egytál” program minél szélesebb körben történő megismertetése volt, de mindenképpen szerettünk volna egy olyan kampányelemet behozni, ami kifejezi az alapgondolatot, de nem kizárólag az adománygyűjtésről szól. A kampány ideje alatt...

Tovább

“Egytál – melegétel rászorulóknak” karácsonyi kampány

Nagy megtiszteltetés érte az e17 Online Marketing Lab csapatát, a magyarországi ferences rend minket bízott meg a karácsonyi adománygyűjtő kampány megtervezésével, kidolgozásával és lebonyolításával. A feladat nem állt messze tőlünk, hiszen tudatosan törekszünk arra, hogy olyan munkákat vállaljunk, amelyek jó ügyet szolgálnak. Az „Egytál” program keretében adományokat gyűjtünk, amelyből karácsonykor az ország több pontján a ferencesek meleg ételt osztanak rászoruló embereknek, családoknak. (A részletes esettanulmányt a kampány végén írjuk meg, ne hagyd ki!) A ferences barátok az év sok-sok napján...

Tovább

GDPR érthetően – Mire jó a GDPR?

A második kérdés, ami felmerül, hogy valójában, mire jó ez az egész? Első kérdésünk az volt, hogy mi a csudának kell még egy adminisztratív terhet a vállalkozások nyakába varrani? A kérdésre (Kapcsolódó bejegyzés itt találhatód) azt a választ adtam, hogy szerintem a GDPR rendelet megalkotása aktuális volt, de mint minden jogi lépés, szükségszerűen tele van jogtechnikai kellemetlenségekkel. Mostani, második kérdésünkre az a személyes válaszom, hogy a GDPR rendelet alapvetően a személyes adatok védelmét hivatott védeni, a nagyvállalatok és a tech...

Tovább

Business To Women – B2W Fesztivál Budapesten

A legfrissebb felmérések szerint, ha a márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el. Mi is meghívást kaptunk az első olyan konferenciára, ahol a nők, női célcsoportok kerültek fókuszba. Azok a cégek, cégvezetők, szolgáltatók, webshop tulajdonosok, vállalkozók, akiknek fontosak a nők, mint vásárlóerő, akik nőknek szolgáltatnak, azoknak ott volt a helyük szeptember végén a B2W fesztiválon a Lurdyban. Magyarország első ilyen fesztivált Pálfi Éva, a Stílusakadémia tulajdonosa álmodta és szervezte meg csapatával. A B2W Fesztivál...

Tovább

3 tipp, hogyan úszhatod meg a GDPR rendeletet!

A GDPR rendelet türelmi idejének hamarosan vége, egy gyorsvonat sebességével robog felénk és nem tudunk elugrani előle. Aki már foglalkozott a kérdéssel tudja, hogy fenemód nehéz megfelelni az előírásoknak és vannak olyan részei, amelyek nem is teljesen világosak egyenlőre. Ezért összeszedtük azokat a technikákat és ötleteket, amellyel ki lehet bújni a rendelet alól. A következő ötletek nem minősülnek jogi tanácsoknak! Igazából azon gondolkodtunk el, hogy milyen technikákat lehet alkalmazni annak érdekében, hogy lehetőség szerint, ne essünk a GDPR rendelettel hatálya...

Tovább

GDPR-Hasznos linkek gyűjteménye

  A GDPR hasznos link gyűjteménnyel szeretnénk segíteni az ügyfeleink abban, hogy eligazodjanak a GDPR rendelet útvesztőjében. A cikksorozatunkkal a szabályozás lényeges pontjait járjuk körbe és keressük a megoldásokat a kérdésekre. Ebben a gyűjteményben azokat a linkeket gyűjtjük össze, amelyek segítenek a rendelet megismerésében és értelmezésében. A lista folyamatosan bővül érdemes időről-időre visszalátogatni az oldalunkra és megismerni az újdonságokat. A GDPR rendelet szövege magyar nyelven A hazai fundamentum, az Info Törvény (2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és...

Tovább

GDPR érthetően – Mire kell számítanunk?

Mire kell számítanunk a GDPR-rel kapcsolatban és milyen gyakorlati lépéseket tudunk tenni a megfelelés érdekében? Ebben a sorozatunkban ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat. Őszinte leszek, van tennivaló nem kevés! Nem a szerdai konferencián találkoztam először az adatvédelemmel, de amit ott hallottam, attól nem lettem nyugodt és nem azért, mert el kell végezni a munkát, amellyel a megfelelést teljesítjük, hanem egyenlőre nincsenek egyértelmű utasítások arra vonatkozóan, pontosan mit is kellene tenni ennek érdekében. Komolyan kell venni! Sajnos a címben szereplő...

Tovább

A Trilakk és a kihagyott lehetőség (Szubjektív reklámkritika)

Minap a You Tube-on belefutottam a Trilakk új reklámjába. Online Marketingesként az interneten élem a mindennapjaimat, média tartalmat pedig szinte kizárólag You Tube-on keresztül fogyasztok, ezért nem tudom, hogy a Tv-ben adják-e ezt a reklámot, elég hosszú. Érdekesen indult ezért végignéztem és komolyan elszomorodtam, amiért kihagyta a lehetőséget. Tényleg jól indított a reklám, ügyesen cselezgetett, hosszan beadta a 16 mögé, elegánsan lekezelte és a végén egy paraszt bombával 4 méterrel fölé rúgta. Jó volt a koncepció, kisgyerekes apukaként megvett kilóra....

Tovább

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial