Online kommunikáció

 

Miért nélkülözhetetlen egy vállalkozás számára az online PR?

 

„Először a PR és utána jöhet a marketing.”

 

Az online PR elsősorban a vállalkozásról szól és nem a termékről. Az online PR eszközökkel a céget mutatjuk be, elsősorban azt, milyen képet szeretne kialakítani magáról, ezen belül kiemelten foglalkozunk azzal a kérdéssel, hogy milyen értékeket vall a magáénak a szervezet.

Minden vállalkozás környezetében számtalan szereplő található – vevők, beszállítók, konkurensek, alvállalkozók, munkavállalók, média-, ezeknek a szereplőknek adott esetben egyedi kommunikációs stratégiát kell kialakítani.

 

„Az online PR annak az eredménye, amit mondasz, amit teszel és amit mondanak rólad.”

A cégről kialakult kép akkor egységes, ha összhangban van az, amit mond, amit tesz és amit mondanak róla. Nem szabad, hogy elbillenjen a mérleg nyelve valamelyik irányba, amennyiben nagyobbat állítunk magunkról, mint az igazság, előbb-utóbb kiderül és negatívan befolyásolja a megítélésünket. Amennyiben kevesebbet mondunk el magunkról, mint amit teszünk, elpazarolunk lehetőségeket. Számunkra a képlet harmadik eleme az igazán érdekes, hogy mit mondanak rólunk, hiszen ez erősíti meg az üzenet befogadójában az üzenet valódiságát.

 

 Milyen eszközöket használ az Online PR?

Manapság könnyű képet alkotni egy cégről, megnézzük a honlapját, rákeresünk a közösségi médiában (Facebook, LinkedIn, Instagram), valamint beírjuk a keresőbe a cég nevét. Az így kapott adatok alapján kialakul bennünk egy benyomás a cégről. Az online PR abban tud segíteni, hogy a vállalat a célkitűzéseinek megfelelő képet tudja kialakítani magáról, tudatos tervezéssel és az eszközök összehangolt használatával.  

  

Szolgáltatásaink:

 

Online PR stratégia tervezése

Online PR kampányok tervezése

Online PR kampányok lebonyolítása

Facebook kampányok tervezése 

Facebook kampányok kivitelezése

Sajtó megjelenések bonyolítása

PR cikkek írása

PR tartalmak előállítása

Márka tervezés

Márka audit

Márka stratégia

Közösségi média stratégia

PR stratégia

Tartalmi stratégia

Célcsoport elemzés (persona)

Célcsoport kutatás

Multi-channel marketing

Termék stratégia

Szövegírás

Versenytárs elemzés

Kommunikáció tervezés

Médiavásárlás

Vásárlói folyam tervezés

Konverzió optimalizálási stratégia

Mérési stratégia

 

Kapcsolódó írásaink:

 

Menza Mikulás (Esettanulmány)

 

5 Tipp, amivel kisvállalkozóként megjelenhet a sajtóban.

 

Kisvállalatként hogyan lehet bekerülni a sajtóba, avagy egy jó sztori mindent visz!

 

 

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial