Rajzoljunk hegyet a Chart-ra!

Egy jól kitalált és megfelelően előkészített kampány csodákat tehet és komoly látogatottságot generálhat a weboldalunkra.

Gondolom azt nem kell részletezni, hogy ha a weboldalunkon keresztül értékesítünk ez milyen fontos lehet.

A képen látható eredmény a 2018-as Brown Friday (részleteket itt találod) kampányunkkal értül el, amit a magyar ferences rend megbízásából készítettünk.

Hogyan épül fel a jó kampány?

  1. Természetesen egy jó ötlettel indítunk, amire fel lehet építeni a kampány elemeit.
  2. Jól meg kell határozni a célközönséget, hogy a megfelelő üzenetet tudjuk számukra eljuttatni.
  3. Megfelelő vizuális elemekkel alá kell támasztani az üzenetet.
  4. Ki kell választani a kampány céljaihoz optimalizált csatornákat.
  5. Úgy kell kitalálni a kampány üzenetét, hogy abban legyen hírérték is, így a sajtót is érdekli és írnak róla.