Stratégiai tervezés

 

 Miért fontos a stratégiai tervezés egy online marketing kampányok során?

 

“Mert pénzt és energiát spórolhat a tervezéssel.”

 

Minden tevékenység, amely összetett, azaz több különböző elemek összességéből áll, tervezést igényel. Egy ház építése is tervezéssel kezdődik, amikor papíron eldöntjük, mi hol legyen, mekkora legyen, hogyan nézzen ki, valamint eldöntjük, milyen funkciónak kell megfelelnie és mennyi pénzünk van rá. Az elrendezésnek és funkciónak megfelelően, meghatározzuk az anyag használatot, megtervezzük az elektromos rendszert és a gépészetet.

Egy online marketing kampány esetében sincs másképpen, mielőtt hozzákezdünk, papíron (elméletben) tervet kell készíteni és számos döntést meghozunk, így később ezek alapján dolgozunk. A tervezés során meghatározott célok és funkciók kijelölik az eszközöket, amelyeket a kampánysorán használni fogunk. Az eszközök helyes meghatározása kulcsfontosságú, hiszen ezekre fordítjuk az erőforrásainkat, emberit és anyagit egyaránt.

Az elkészült tervek folyamatosan irányt mutatnak, könnyen ellenőrizhetjük az eredményeket a kampány során.

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial