A Trilakk és a kihagyott lehetőség (Szubjektív reklámkritika)

Minap a You Tube-on belefutottam a Trilakk új reklámjába. Online Marketingesként az interneten élem a mindennapjaimat, média tartalmat pedig szinte kizárólag You Tube-on keresztül fogyasztok, ezért nem tudom, hogy a Tv-ben adják-e ezt a reklámot, elég hosszú. Érdekesen indult ezért végignéztem és komolyan elszomorodtam, amiért kihagyta a lehetőséget. Tényleg jól indított a reklám, ügyesen cselezgetett, hosszan beadta a 16 mögé, elegánsan lekezelte és a végén egy paraszt bombával 4 méterrel fölé rúgta. Jó volt a koncepció, kisgyerekes apukaként megvett kilóra. Együtt sírtam az igencsak átlagos szereplőkkel, akár lehetnék én is. De hiszen én vagyok, az apuka, akire büszke a gyermeke. Miért, mert apa minden meg tud csinálni a ház körül, ja ez tényleg én vagyok az apa, a férj, aki ha megígér valamit azt meg is tartja, nem kell évente figyelmeztetni rá. Megvagyunk, remek és mi a végső üzenet, még büszkébb lesz rám a gyerek, ha lefestem a kerítést….Oké? És? Ennyi? De miért? Sajnos nem jó, lekókadt a vége. Mennyivel erősebb lett volna, ha azt mondja, hogy büszke vagyok apára, mert kifestette az ovimat, és mutat egy fanky festést az ovi falán. Ez a formátum sikeresen működött már többször, de akkor a végén állítsunk valami komolyabbat, mint azt, hogy apa bevert két (értsd 5) sört és lemázolta a kerítést, ez kevés.